Programe Domeniul Medical - Angajatori de Top 

Programe Asistenti Medicali

Domiciliary Carer

Email Imprimare PDF

 

Domiciliary Carer (Infirmier la domiciliu ) – Este o persoana care are grija de varstnici sau persoane cu disabilitati in propria lor casa, insa doar pentru o perioada de 1, 2 sau 3 ore , nu permanent si nu locuieste in casa cu cei de care are grija. Un Domiciliary Carer are sarcina de a se deplasa acasa la mai multi pacienti pe zi, avand o zona de miscare clar delimitata. Inainte de a opta pentru jobul de Domiciliary Carer trebuie sa stii ca trebuie sa fi o persoana dinamica, responsabila organizata si foarte important ,ai nevoie de carnet de conducere pentru a te deplasa la pacientii pe care ii vei avea in grija. Pentru a le face fata persoanelor in varsta sau cu disabilitati, ai nevoie de foarta multa rabdare si optimism. Odata cu varsta sau odata cu aparitia disabilitatii, majoritatea devin irascibili si cu greu le poti intra in voie.

22b69016-Care_Jobs_Brent

Responsabilitati -

 

Domiciliary Carer-ul se ocupa in principal cu asigurarea confortului batranului asistat, asistarea alimentatiei si administrarea alimentelor acestuia, acordarea ingrijirilor igienice (imbaiere) mobilizarea si transportul, supravegherea starii de sanatate, respectarea si aplicarea
prescriptiilor medicale, acordarea primului ajutor, gestionarea resurselor alocate, asigurarea conditiilor igienico-sanitare, completarea fisei de ingrijire a persoanei asistate etc.

 

SALARIZARE & BENEFICII

 


Salarizarea este intre 8.50 – 11,50 Lire Sterline / ora Brut.
Salarizare aproximativa: 1.360 - 1.800 Lire Sterline /luna brut pentru program normal de 40 ore pe saptamana. Insa in acest domeniu orele suplimentare pot ajunge pana la 20 de ore pe saptamana. De asemenea se fac si ore de noapte , pentru angajatii care accepta acest program. Impozitarea pe venitul brut realizat este in mod normal de 20 -22 %.
Numar de ore lucrate pe saptamana : angajatul va avea obligatia de a lucra minim 40 ore /saptamana .

Alte beneficii:
 Cazare asigurata de angajator de la data inceperii contractului de munca
 Autoturism personal pentru deplasarea la domiciliul pacientilor (primele 1-2 luni)
 Contract pe o perioada minima de 12 luni
 Sesiune de orientare si training sustinuta timp de 1 luna
 Posibilitatea de a lucra ore suplimentare +ore de noapte
 Insotitor pentru perioada de adaptare
 Harta detaliata pentru un perimetru de deplasare restrans
 Posibilitatea de a iti aduce si familia in Marea Britanie

 

Cazare : Cazarea este asigurata contra cost si se platesc utilitatile, gaze, apa, caldura, curent.

 

 

Cheltuielile pentru chirie si  utilitati (apa, gaze, electricitate, gunoi etc.) se ridica la aproximativ 200-250 Lire/ luna.

 

 

Se va face in camere in apartament , single in general, uneori se pot caza 2 persoane in camera. Plata chiriei se face saptamanal daca primiti salariul saptamanal, sau lunar daca salariul se plateste lunar . Apartamentul are minim 2 camere. Costul pentru cazare include si plata pentru toate utilitatile (gaz, curent electric, apa, gunoi, etc.)



Masa:

 

Nu este oferita, masa va intra in responsabilitatea candidatului. Angajatorul fiind un provider de ingrijiri la domiciliu , nu va poate oferi si o masa stabile de 2-3 ori pe zi, neavand azile, ci doar sedii – birou.


Locatii de munca:

In general , zona in care veti avea pacientii si veti locui este zona Mid Sussex, deoarece aici sunt localizate cele mai multe oferte de munca in acest domeniu, insa pot exista si alte zone, cu precadere in jurul Londrei: Essex, Sussex, Suffolk, etc. Locatiile de munca vor fi stabilite in functie de zona pe care va trebui sa o acoperiti.


Perioda:Contract de munca pe o perioada de minim  12 luni.
Contractele de munca pot incepe numai dupa obtinerea documentelor legale . Persoanele care urmeaza sa lucreze ca si Care Assistant sa fie capabile sa stea o perioada de 1 an pe aceasta pozitie.

Transport: Candidatul isi va asigura singur transportul din Romania  pana in UK.


Costurile de mediere:

 

Costul  pentru mediere este 1250 Lei  + TVA
 
Se achita in doua rate:
 
250 lei + TVA - la inscriere (la semnarea contractului de mediere , dupa ce
                                      ati fost acceptat in urma interviului)
1000 lei + TVA - la semnarea contractului de munca inainte de plecare.(dupa 
                     ce ati acceptat o oferta de munca si urmeaza sa plecati catre 
                                      locul de munca)
 
 
 

Aplicare:

Va trebui trimiteti prin email urmatoarele documente:

 

 

  1. Aplicatia completata (o gasiti AICI )
  2. 1(una) fotografie tip buletin + 1 fotografie corp intreg

Completati Aplicatia si o trimiteti prin email impreuna cu o fotografie recenta pe adresa   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza   .Un Consultant din cadrul companiei va v-a contacta in maxim 24 ore pentru procedura urmatoare si completarea dosarului.

 

Pentru mai multe informatii : DOWNLOAD BROSURA DE PREZENTARE

Care Assistant in UK

Email Imprimare PDF

 

Conditiile de lucru - Ingrijire batrani - UK:

Ingrijitor batrani Care Assistant -

476106-514-27

Este o persoana care are grija de batrani sau persoane cu disabilitati, cel mai adesea in spitale / azile de specialitate. Inainte de a opta pentru jobul de infirmier/a trebuie sa stii ca, pentru a le face fata persoanelor in varsta, ai nevoie de foarta multa rabdare.

Responsabilitati -

Care Assistant -ul se ocupa in principal cu asigurarea confortului batranului asistat, asistarea alimentatiei si administrarea alimentelor acestuia, acordarea ingrijirilor igienice (imbaiere) mobilizarea si transportul, supravegherea starii de sanatate, respectarea si aplicarea
prescriptiilor medicale, acordarea primului ajutor, gestionarea resurselor alocate, asigurarea conditiilor igienico-sanitare, completarea fisei de ingrijire a persoanei asistate etc.

Salarizarea minima este de: 

 6.31  Lire Sterline Brut / Ora - pentru persoane cu experienta, fara calificare.

 

 6.80 Lire SterlineBrut  / Ora - pentru persoane cu experienta si calificare.

Numar de ore minim  pe saptamana : 40 ore /saptamana

 

Se fac ore suplimentare in functie de necesitatile angajatorului.

Cazare : Cazarea este asigurata contra cost si se platesc utilitatile, gaze, apa, caldura, curent.

 

Cheltuielile pentru chirie si  utilitati (apa, gaze, electricitate, gunoi etc.) se ridica la aproximativ 200-250 Lire/ luna.

 

 

Se va face in camere in apartament , single in general, uneori se pot caza 2 persoane in camera. Plata chiriei se face saptamanal daca primiti salariul saptamanal, sau lunar daca salariul se plateste lunar . Apartamentul are minim 2 camere. Costul pentru cazare include si plata pentru toate utilitatile (gaz, curent electric, apa, gunoi, etc.)

 



Masa: Este asigurata de majoritatea angajatorilor, pot fi si angajatori ce nu ofera masa sau pot fi angajatori ce ofera masa doar pe tura de zi.
Se lucreaza in schimburi.


Locatii de munca: Azile de batrani /clinici de geriatrie si recuperare medicala in imprejurimile Londrei, Devon, Bath, Glasgow, etc


Perioda:Contract de munca pe o perioada de minim  12 luni.
Contractele de munca pot incepe numai dupa obtinerea documentelor legale. Persoanele care urmeaza sa lucreze ca si Care Assistant sa fie capabile sa stea o perioada de 1 an pe aceasta pozitie.

Transport: Candidatul isi va asigura singur transportul din Romani  pana in UK.

Costurile de mediere:

 

Costul  pentru mediere este 1250 Lei  + TVA
 

Se achita astfel:

250 lei + TVA - la inscriere (la semnarea contractului de mediere , dupa ce
ati fost acceptat in urma interviului)
1000·lei + TVA - Se achita la semnarea contractului de munca inainte de plecare.

 


Aplicare:

Va trebui trimiteti prin email urmatoarele documente:

 

 

  1. Aplicatia completata (o gasiti AICI )
  2. 1(una) fotografie tip buletin + 1 fotografie corp intreg

Completati Aplicatia si o trimiteti prin email impreuna cu o fotografie recenta pe adresa   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza   .Un Consultant din cadrul companiei va v-a contacta in maxim 24 ore pentru procedura urmatoare si completarea dosarului.

 

 

Pentru mai multe informatii : DOWNLOAD BROSURA DE PREZENTARE

Asistenti Medicali UK

Email Imprimare PDF

Conditiile de lucru -Asistent Medical  - UK:nurse-appreciation

Responsabilitati:
Asistentul Medical Generalist se ocupa in principal cu asistarea medicului la efectuarea investigatiilor clinice, efectuarea explorarilor functionale, realizarea investigatiilor paraclinice uzuale, programarea pacientilor pentru investigatii de specialitate, administrarea tratamentelor, interventii in situatii de urgenta, monitorizarea starii pacientului, completarea documentelor de evidenta a medicamentelor, de evidenta a pacientilor si de observatie clinica medicala, prevenirea crearii focarelor de infectie, sterilizarea instrumentelor si a materialelor, administrarea medicamentelor si a materialelor consumabile, asigurarea conditiilor igienico - sanitare generale la locul de munca, precum si asigurarea conditiilor necesare desfasurarii tratamentelor si recoltarilor.

Salarizarea minima este de:

10,62 -13,50 Lire Sterline Brut / Ora
Numar de ore pe saptamana : minim 40 ore /saptamana + garzi
Se fac ore suplimentare in functie de necesitatile angajatorului.
Cazare : Cazarea este asigurata contra cost , si include utilitatile, gaze, apa, caldura, curent.
Se va face in camere in apartament , single in general, uneori se pot caza 2 persoane in camera. Plata chiriei se face saptamanal daca primiti salariul saptamanal, sau lunar daca salariul se plateste lunar . Apartamentul are minim 2 camere. Costul pentru cazare reprezinta si plata pentru toate utilitatile (gaz, curent electric, apa, gunoi, etc.)

Masa:

Este asigurata de majoritatea angajatorilor, pot fi si angajatori ce nu ofera masa sau pot fi angajatori ce ofera masa doar pe tura de zi.
Se lucreaza in schimburi.
Se lucreaza in clinici private sau azile de batrani ca Asistent Medical.


Locatii de munca:

Clinici de geriatrie, clinici de psihiatrie, clinici de recuperare postoperatorie si reabilitare, azile de batrani, clinici pentru ingrijiri paliative, in imprejurimile Londrei, Devon, Bath, Glasgow, etc. Pot fi pozitii deschise inclusiv in Scotia sau Wales. Colaboram cu marile companii angajatoare ce detin un numar de peste 300 de clinici de geriatrie si azile particulare pe tot terioriul Marii Britanii. Exemplu pentru una din companiile angajatoare este www.asterhealthcare.co.uk.Aici veti gasi detalii importante despre companie, clinici si munca efectiva a unui asistent medical intr-un astfel de post.

Perioda: Contract de munca pe o perioada de 12-24 luni.
Contractele de munca pot incepe imediat dupa obtinerea PIN-ului.

 Ideal ar fi ca persoanele care urmeaza sa lucreze ca si Asistent Medical sa fie capabile sa stea o perioada de minim   1 an pe aceasta pozitie.
Transport: Daca nu este asigurat de angajator, Candidatul isi va asigura singur transportul din Romania  pana in UK.


PIN Registration - NMC :
Pentru ca o persoana din Romania sa poata lucra in Anglia ca si Asistent Medical aceasta trebuie sa urmeze obligatoriu procedura de inscriere la NMC.
Asistenta pentru obtinerea PIN este asigurata de catre agentia partenera din Anglia .
Costuri PIN : Costul pentru obtinerea PIN este de - 110 Lire Sterline la depunerea Aplicatiei catre NMC + 100 Lire Sterline, platibil in contul NMC dupa inregistrare si obtinere PIN.

Asistenta in Obtinere PIN:

Ce inseamna asistenta in vederea obtinerii PIN-ului?

Asistenta pentru obtinerea PIN o reprezinta serviciile oferite de Agentia Eurolife Consulting pentru obtinerea prin echivalarea Diplomei de Asistent Medical Generalist a dreptului de practica in Marea Britanie prin depunere documentelor necesare catre Nursing and Midwifery Council (NMC) din Marea Britanie.

- Agentia informeaza candidatul de actele necesare obtinerii PIN

- Agentia ofera si serviciul de verificare periodica a stadiului in care se afla Aplicatia pentru PIN, informeaza candidatul de stadiul in care se afla Aplicatia si are obligatia sa solicite beneficiarului actele necesare pentru echivalare si obtinerea PIN daca acestea nu au fost primite de catre NMC

- Agentia trimite aplicatia NMC pentru obtinerea PIN si informeaza candidatul de modul de completare al acesteia

- Agentia trimite catre candidat fiecare informatie primita din partea NMC si a agentiei partenere din Marea Britanie

- Agentia ofera serviciul de ridicare a PIN si inmanare catre beneficiar - personal sau prin imputernicire. Actele necesare pot fi traduse si legalizate la orice birou autorizat si nu au nevoie de apostila.

Dupa aprobarea PIN-ului veti primi cererea de plata in valoare de 100 de Lire Sterline –reprezinta taxa anuala catre NMC .Dupa inregistrarea platii, urmeaza primirea PIN-ul.

Cost asistenta pentru obtinere PIN (Optional )

-Taxa de procesare a dosarului pentru asistenta completa in obtinerea PIN: 500 RON + TVA – se plateste la semnarea contractului de mediere in urma sustinerii interviului si acceptarii in program.

Aplicare:

Va trebui trimiteti prin email urmatoarele documente:

Aplicatie completata (o gasiti AICI)
1(una) fotografie tip buletin + 1 fotografie corp intreg

Completati Aplicatia si o trimiteti prin email impreuna cu o fotografie recenta pe adresa  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .Un Consultant din cadrul companiei va va contacta in maxim 24 ore pentru procedura urmatoare si completarea dosarului.

 

Pentru mai multe informatii : DOWNLOAD BROSURA DE PREZENTARE

 

ACTE NECESARE ULTERIOR:

Informativ pana la plecarea efectiva va trebui sa aduceti urmatoarele acte:

- Certificat nastere copie legalizata + Traducere in engleza legalizata
- Certificat casatorie copie legalizata + Traducere in engleza legalizata
- Diploma Asistent medical copie legalizata + Traducere in engleza legalizata
- CI si/sau Pasaport
- 2 referinte recente (in engleza) , de obicei de la ultimele 2 locuri de munca sau de la alte
persoane pentru care ati lucrat sau cu care ati interactionat.
- Cazier judiciar + Traducere in engleza legalizata

Se va asigura asistenta pentru obtinerea documentelor : PIN , Card de Rezidenta si NIN. Veti fi indrumat pas cu pas pana la inceperea lucrului efectiv.

YOU ARE HERE: Programe Asistenti Medicali